1.0
Details
Product or Service Quality
Staff
Website
3 comments

Purchased built monster transmission for over 4k rated at 750rwhp came with 90day warranty, trans went after 10k miles spent 6 months monster running me around with "electrical issues" finally took it apart to see that they had painted over the sticker from trans star and put there own over it and nothing inside was performance.Ended up having 3year/500,000 mile warrenty from trans star.

Monster falsely sold me this trans as there own performance.Will never do business with them again would not recommend terrible customer service.

Reviewer is in unhappy mood. Please immediately contact the author of this review to discuss warranty issue of transmission. Monster Transmission needs to read this review and look into the issue (if any) according to poster's claims.

Other people also mentioned transmission in their reviews. You may find this information helpful for further shopping at Monster Transmission. You can also consider other company suggested by the author: Jegs Performance Parts.

Had an Experience with Monster Transmission?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
#1073181

Same thing happened with me almost to the T, they are the biggest rip off! I will only buy local now!

Anonymous
#989120

Monster transmission has resolved the issue, paid back what I lost on the transmission and made this right. No longer have any complaints towards the company, they have taken care of everything that was needed

Anonymous
#986062

We are sorry you had and issue, we had come to an agreement last week or so and you were extremely happy at that time.Now that we have made that agreement you have chosen to try to attack us online.

We were sent the wrong unit by one of our suppliers and admitted to that mistake, but what isn't being mentioned is that you still have our torque converter and transmission case.

If you want to stick to the agreement you made in our office a week from last Friday, then you need to post that you are.Thank you we look forward to working with you!!!

Thank you,

Monster Staff

You May Also Like

Michigan Motorz - EVIDENCE DEMANDS A VERDICT Michigan Motorz "We do not agree with this customer and his unpleasant comments to our dear dealer Michigan Motors and as matter of fact he should be appreciated that we were able..." Read more Automotix - Bad AC Compressor and Packaging Automotix "I bought a recycled AC Compressor on 6/27/17. It only worked for about two-three weeks. I called and got a replacement compressor in August. That one came completely damaged. Although..." Read more Carid - I got toally screwed! Carid "A year ago I was diagnosed with cancer. I wanted to fill my my bucket list. I saw the best rims on CARiD and called to make sure that they..." Read more Gforce Performance Chip - GForce chip scam Gforce Performance Chip "I took the unit apart. Came in a small aluminum container. The 'chip' and the PC board it was on were a joke. Pure scam. The circuit is nonsense. Not..." Read more Ericdress -  Color Blind Ericdress "I ordered a formal burgundy dress that they had on their website. I ordered it the end of August but they did ship it in time for my event but..." Read more Gnc - No consistency in product Gnc "I work overseas so I purchased all of my vitamins at one time which was close to $1000.00 and in my mega-man vitamin packs were a mismatch of vitamins. Some..." Read more Sa Painting And Remodeling - Sebastian Arlegui And Jose Barahona - Botched Bathroom Remodel SA Painting and Remodeling Sa Painting And Remodeling - Sebastian Arlegui And Jose Barahona "On July 26, 2017 SA Painting and Remodeling LLC, Sebastian Arlegui and Jose Barahona, agreed to fix my bathroom. The bathroom is now in need of repair due to the..." Read more Chopretail - Horrible Experience Chopretail "I am a new mother and purchased a Spectra S2 pump from Chop Retail via Walmart. I like to be a prepared mother and ordered the pump 4 months before..." Read more